Radonice-Zakopane etap 1 (Radonice-Kozienice)

Sobota, 29 kwietnia 2023 · dodano: 24.05.2023 | Komentarze 0

Wyszło, że znowu dwójkowa akcja  i znowu na początek  przez Mazowsze. I byłoby całkiem fajnie gdyby nie ten wmordewind. Ogólnie przygotowanie turystyczne słabe  i   w zasadzie tylko to,  co po drodze.
Pałac w Młochowie
Pałac w Młochowie © wowa113
Rynek w Tarczynie
Rynek w Tarczynie © wowa113
Kawałek za Tarczynem chwila na kawę

Dalej mkniemy przez sady , niestety jeszcze nie kwitną.
Wpadamy do Warki i parku Pułaskiego. Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce
Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce © wowa113
Adam i Ewa
Adam i Ewa © wowa113
Chwilę się pokręciliśmy, całkiem przyjemnie i niby nam się nie spieszy ale
Już czas
Już czas © wowa113
Zajrzeliśmy na ryneczek,
Rynek w Warce
Rynek w Warce © wowa113
jakieś lody, nawet całkiem dobre. Niestety atmosfera nieco specyficzna, jakby tu powiedzieć aby nikogo nie urazić - chyba darmowe piwo tu mają. Wyjeżdżamy z miasta i jak przykładni rowerzyści pakujemy się na drogę rowerową, która niby wzdłuż DW a jednak prowadzi tylko na rekreacyjne tereny nad Pilicą. Fajne, chociaż popularne ostatnio kładki już się nieco opatrzyły. Kółeczko więc tylko i na DW. Za chwile uciekamy  w las na jakiś szlak rowerowy i... wracamy za chwile na DW. Ciągle  człowiek ma nadzieje, że szlakami rowerowymi można wygodnie podróżować  rowerem i ciągle owe szlaki wyprowadzają go z błędnego myślenia. Gnamy dalej już asfaltami i Studzianki Pancerne
Pomnik w Studziankach Pancernych
Pomnik w Studziankach Pancernych © wowa113
Sporo  się tu dziać musiało patrząc po ilości pamiątkowych tablic

Lecimy dalej do Kozienic,  ale przecież, e tam...  po krajówce będziemy lecieć... Więc na szuterek przez las,  na początek bardzo przyjemny niestety dobre  szybko się skończyło. Kawałek leśną drogą  i wpadamy do jakiejś wioski, przecinamy kawałek asfaltem i znowu na szlak rowerowy... Upss, chyba bardziej przydałyby się foremki do babek. Gadamy z miejscowymi  - niby jest  jakiś szutrowy dojazd  p-poż do samych Kozienic ale to trzeba młodego sołtysa pytać, on to ogarnia. Odpuszczamy szukanie i sołtysa i szutrów. Wracamy asfaltem do krajówki i prosta do Kozienic. No i taki nocleg nam się trafił. Po spartańsku ale i po taniości a i rowery się w chałupie zmieściły . Elegancko :)