• Sprzęt Giant Boulder

Poniedziałek, 17 maja 2021 · dodano: 25.05.2021 | Komentarze 4

Cóż więcej dodać, tego się nie da opisać, tam po prostu trzeba pojechać. Turystycznie rodzinnie.

Stąd ruszamy (Pokoje pod Majami jakby ktoś szukał z takim widoczkiem z balkonu, przy samym Velo Dunajec)

Niedzica Zamek
Niedzica Zamek © wowa113
i w lewo w kierunku Falsztyna. No fajnie..Velo Czorsztyn
Velo Czorsztyn © wowa113
tu już mniej fajnie ale gdzie nam się spieszy.

Stamtąd przyjechaliśmy
Stamtąd przyjechaliśmy © wowa113
A tam jedziemy
Velo Czorsztyn © wowa113
Coś tu się wyłania zza chmur
Coś tu się wyłania zza chmur © wowa113
Wersja light -promem z Czorsztyna do Niedzicy © wowa113
Widok na Velo z zamku w Czorsztynie
Widok na Velo z zamku w Czorsztynie © wowa113
Stąd przyjechaliśmy i tu wracamy
Niedzica Zamek
Niedzica Zamek © wowa113
Wieczorne Velo
Wieczorne Velo © wowa113

wowa113
| 06:37 sobota, 29 maja 2021 | linkuj Dzięki, całkiem przyjemna traska
Roadrunner1984
| 20:31 piątek, 28 maja 2021 | linkuj Foty kapitalne , rowerem jeszcze tam nie byłem
wowa113
| 20:04 wtorek, 25 maja 2021 | linkuj Trasa fajna, naprawdę warto. A nocleg w porządeczku szczególnie typowo pod rower na VC czy VD, na górskie wędrówki po Pieninach za daleko. Mi akurat lokalizacja pasowała pod planowane trasy. I trzeba zaznaczyć, że z widokiem na jezioro bo mają też mniej ciekawy widok na podwórko. Następnym razem brałbym jednak coś z widokiem na Tatry. I może taki mały szkopulik dla ewentualnych niezmotoryzowanych- jeden sklepik w tej części Niedzicy więc z zakupami trzeba się pilnować. Bo obiady żarliśmy po knajpach :)
Z pogodą to różnie bywało, rowerzystów szczerze przyznam niewielu ale jechaliśmy w poniedziałek.
szczypiorizka
| 18:10 wtorek, 25 maja 2021 | linkuj Super!! Ja w tym roku też planuję tu przyjechać i ogarnąć tę trasę. Dzięki za namiar za nocleg. Jak Bikers go poleca, to znaczy, że jest w porządku :-)
Wielkie zazdro, że takie widoki i widzę, że pogoda się udała, dużo innych rowerzystów na trasie?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iataz