SRR Bełżec- Wólka Łosiniecka

Piątek, 16 lipca 2021 · dodano: 20.07.2021 | Komentarze 0

Taki rodzinny wypadzik obczaić, zgodnie z propozycją szwagra, kawałek Centralnego Szlaku Rowerowego Roztocza
Do Bełżca S17 póki jeszcze zamknięta dla ruchu publicznego. Ogólnie bezsens - jedna nitka prawie skończona a gdaka się obudziła, że jednak dobuduje drugą. Logiki w tym żadnej. Zdaniem moim braku logiki jest tu więcej ale tak to jest jak się ogłasza przetargi "optymalizuj i buduj" a później rolnicy traktorami przez miasto jeździć muszą.
S17 - obwodnica Tomaszowa Lubelskiego
S17 - obwodnica Tomaszowa Lubelskiego © wowa113
Ale do sedna- w Bełżcu wpadamy na SRR i od razu bach babkę w piach (żona też była). Ale to przecież na Roztoczu nie dziwne. Szlak dobrze oznaczony ale się zagadaliśmy i coś tam    "nie pykło" po śladzie. Kawałek z piaskiem krótki, reszta asfaltem
Podlesina
Podlesina © wowa113

Zachód słońca łapie nas w Łosińcu
Zachód słońca łapie nas w Łosińcu © wowa113
MOR na Green Velo w Łosińcu
MOR na Green Velo w Łosińcu © wowa113
czyli śmietnik ale  jakoś mnie to nie dziwi. Za to stacja naprawcza w komplecie
Dojeżdżamy jeszcze szlakiem do Wólki Łosinieckiej i powrót szosą susiecką z wyznaczoną droga rowerową. Ogólnie szlak jak szlak, miłośnikiem oznaczonych nie jestem ale roztoczańskie  widoczki ładne a  i kilka atrakcji historycznych się znajdzie.