• HRmax 178 (101%)

Setka z kapelusza

Niedziela, 1 maja 2022 · dodano: 04.05.2022 | Komentarze 4

Miało być na "Polanę Śmierci" a nie wstąpiłem.
I wyszło, że Jemielnica
Jemielnica
Jemielnica © wowa113
Ale po kolei - jak zazwyczaj chwila przy dworze w Wielowsi
Dwór w Wielowsi
Dwór w Wielowsi © wowa113
Później do Świbia
Do Świbia
Do Świbia © wowa113
Dalej tym razem przez las, tędy jeszcze nie jechałem
Szlakiem
Szlakiem © wowa113
To chyba dla tych co czasu nie liczą
Gdzies w lesie -kukułka w naturze :)
Gdzieś w lesie - kukułka w naturze :) © wowa113
Tylko po co się męczyć szlakiem po takiej drodze jeśli pożarówki w takim stanie. Aczkolwiek mam wrażenie, że tam gdzie takie nawierzchnie zaraz pojawiają się harvestery.

Wyjechałem niedaleko polany ale jakiś czarny szlak mnie zachęcił więc do Jemielnicy. Tu trafiłem na Jarmark Cysterski

- nie czekałem na główne atrakcje, chwila tylko na pogaduchy ze spotkanymi znajomymi. Powrót przez Cetnawę

i, skutkiem pomylenia drogi, rezerwat "Hubertus" i Toszek

wowa113
| 06:19 poniedziałek, 23 maja 2022 | linkuj Niestey Iza masz rację, szkoda że o takich miejscach mało kto wie i pamięta. A tak poza tym raz w roku, bodajże jesienią są uroczystości upamiętniające zamordowanych.
szczypiorizka
| 11:54 niedziela, 22 maja 2022 | linkuj Nigdy nie słyszałam o takim miejscu jak Polana Śmierci (wujek google pomógł).
Najgłupsze jest to, a zarazem przykre, że nawet na studiach historycznych o takich miejscach, wydarzeniach w ogóle się nie wspomina (a miałam taki przedmiot jak Historia Śląska).
wowa113
| 09:10 czwartek, 5 maja 2022 | linkuj Dzięki, jakoś sprawnie poszło i bez łażenia po krzakach. I chyba baterie przydałoby się w zegarze wymienić bo nie wie kiedy kukać ;)
Marecki
| 17:37 środa, 4 maja 2022 | linkuj Za stówke naturalnie gratki. Jak zwykle też zaszałeś zabytkowo.. Leśna Kukułka mnie szczerze rozbawiła..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nekzz