• HRmax 180 (102%)

Garb Tarnogórski

Niedziela, 12 czerwca 2022 · dodano: 14.06.2022 | Komentarze 2

Celem głównym Góra Łubianki - najwyższe wzniesienie Garbu Tarnogórskiego. Niestety droga na szczyt bardzo zarośnięta a nie miałem ochoty na dłuższy spacer- temat raczej na wiosnę. Zamiennie wieża widokowa w Górze Siewierskiej. Na trasie kilka trudniejszych (przynajmniej dla mnie) podjazdów.

W Łubiankach
W Łubiankach © wowa113
Niestety z tej strony brak jakiejkolwiek drogi na szczyt

Góra Łubianki
Góra Łubianki © wowa113
Przy drodze kamień graniczny pola górniczego, przejrzałem internety i być może jest to pozostałość  po kopalniach żelaza  - więcej tutaj  https://pozaschemat.weebly.com/blog/tajemnicze-lub... . Gdzieś tu zaczyna się również Szlak Historii Górnictwa Górnośląskiego

Kamień pola górniczego
Kamień pola górniczego © wowa113
Chyba trzeba przejrzeć z ciekawości stare mapy.
Nadanie Jadwiga
Nadanie Jadwiga © wowa113
Na górę Łubianki próbuję jeszcze wjechać od Najdziszowa i nawet jest droga do zbiornika wodociągowego niestety bardzo zarośnięta. Odpuszczam. Zamiennie kieruję się na wieżę widokową w Górze Siewierskiej. Po drodze widoczek z Garbu, jeden  bo pod górki się nie zatrzymuję  ciężko później ruszyć a z górki szkoda -fajnie się zjeżdża.

Garb Tarnogórski

I przez Rogoźnik go home
Kategoria 50 plus

wowa113
| 16:42 wtorek, 14 czerwca 2022 | linkuj Zdaje się, że dobrze Ci się zdaje :) , do ostatniego wpisu też nie mogłem skopiować linka tu się udało ale wyszło co wyszło czyli nic nie wyszło xD.
szczypiorizka
| 16:28 wtorek, 14 czerwca 2022 | linkuj Czy mi się zdaje, czy coś się stentegowało i nie idzie wrzucać mapek ze Stravy? Bo tu widzę, że coś Ci nie pykło, nie ma podglądu. Ja, robiąc wpis o Bytomiu w ogóle nie potrafiłam wrzucić linka, zmienił się totalnie od ostatniego razu zapis. Na forum też to potwierdzają

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emwog