Bytom od nowa

Niedziela, 15 października 2023 · dodano: 05.11.2023 | Komentarze 4

Czyli bytomskie remonty i inwestycje. Zmienia się na lepsze. Oby tak dalej.
Na początek zajrzeć na Piekarską. Wyremontowany budynek poczty czeka na zagospodarowanie.
Portal poczty w Bytomiu
Portal poczty w Bytomiu © wowa113
Remont całej Piekarskiej też ma się ku końcowi.

Teraz na Dworcową. Wyremontowany deptak jakoś mnie nie zachwyca, na plus, że przy okazji odnowiono kilka kamienic.

Centrum wspinaczkowe w dawnych budynkach kopalni Rozbark robi wrażenie.
Centrum wspinaczkowe
Centrum wspinaczkowe "Skarpa Bytom" © wowa113
Centrum wspinaczkowe w Bytomiu
Centrum wspinaczkowe w Bytomiu © wowa113
Mural w Bytomiu
Mural w Bytomiu © wowa113
Łagiewnickie koty
Łagiewnickie koty © wowa113
I na koniec Kolonia Zgorzelec. Widoczne postępy w rewitalizacji osiedla robotniczego. Nawet jakieś skwerki, ławeczki. Całkiem spoko.

wowa113
| 18:00 czwartek, 9 listopada 2023 | linkuj mallutky, też się wybierałem na ten spacer po Bobrku ale niestety nie wyszło. Czytałem, że było mnóstwo ludzi. A co do Zgorzelca tyle (14) miasto miało w planach na tym etapie rewitalizacji ale dlaczego tak, to nie wiem. Bodajże następne 4 remontuje bytomski ZBM. Miejmy nadzieję, że znajdą kasę na resztę.
mallutky
| 22:18 środa, 8 listopada 2023 | linkuj Jak bylem ostatnio na Bobrku na zwiedzaniu osiedli robotniczych to usłyszałem, ze podobno brakło kasy na kilka ostatnich familoków i teraz miasto szuka dofinansowania, żeby móc to skończyć całą kolonię. Szkoda by było gdyby zostało parę nieruszonych
wowa113
| 17:19 niedziela, 5 listopada 2023 | linkuj Marecki, tak, familoki z przełomu XIX/XXw. wybudowane dla pracowników Huty Hubertus (późniejszej Zygmunt, obecnie już nieistniejącej). Niektóre familoki też były już w stanie "rozkładu" i fajnie, że temat w miarę ogarnięty.
Marecki
| 16:33 niedziela, 5 listopada 2023 | linkuj Te ostatnie budynki (jeśli dobrze kojarzę nazwę - familoki), fajnie odnowione. Sympatyczny mural z kotkami.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzie