Sprawdzić LL

Niedziela, 17 marca 2024 · dodano: 19.03.2024 | Komentarze 2

Leśne szutry już prawie suche ale mało fotogeniczne o tej porze roku.
Z Radzionkowa do Kozłowej Góry nowa DDR-ka - do Świerklańca  można śmigać.

Nad zbiornikiem Kozłowa Góra

i leśne dróżki,

Powrót przez Miasteczko Śląskie. Stary spichlerz z folwarku Donnersmarcków - obecnie knajpa

Z Miasteczka do TG nie chciało mi się zjeżdżać na szutrówkę wzdłuż lasu i poleciałem DW. Ale ruch nawet w niedzielę masakryczny.

wowa113
| 23:16 czwartek, 21 marca 2024 | linkuj I zachęca, jedyny mankament to ten, że aby się na nią dostać trzeba przejechać przez ruchliwą DK 11 a przejazdu rowerowego brak. A co do lasów lublinieckich może i jeszcze lasom rudzkim ustępują ale pojawia coraz więcej fajnych szutrów klasy premium
na dojazdach p-poż.
Kolzwer205
| 22:24 wtorek, 19 marca 2024 | linkuj DDR wygląda na taką zachęcającą do kręcenia, lasy w okolicach Miasteczka Śląskiego znam już ze swoich przejażdżek i jak dla mnie to jedne z lepszych do jazd rowerem ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iotaj