W miasto - Bytom.

Niedziela, 27 listopada 2022 · dodano: 04.12.2022 | Komentarze 6

Ogólnie obczaić dwa nowe murale. I takie tam inne bytomskie smaczki.
Bytomski Bazyliszek
Bytomski Bazyliszek © wowa113
Sztefy z Bytomia
Sztefy z Bytomia © wowa113
Trupi Kamień
Trupi Kamień © wowa113
Szyb Witczak
Szyb Witczak © wowa113
Tak jakby cel nr 1 ogarniety. Fajne :)
Mozaikowy mural
Mozaikowy mural © wowa113
Chwila na Brzezińskiej,
Poniemieckie napisy na kamienicach na Brzezińskiej w Bytomiu
Poniemieckie napisy na kamienicach na Brzezińskiej w Bytomiu © wowa113
No i jest cel nr 2. Też fajny.
Bruno Schulz
Bruno Schulz "Spotkanie" © wowa113
Takie sobie bytomskie podwórko
Takie sobie bytomskie podwórko © wowa113
Poniemieckie napisy na Podgórnej w Bytomiu
Poniemieckie napisy na Podgórnej w Bytomiu © wowa113
Ehh... wizytówka. Niby na chwilę tylko, na czas remontu Zaułka.
Ehh... wizytówka. Niby na chwilę tylko, na czas remontu Zaułka. © wowa113
Relikt przeszłości
Relikt przeszłości © wowa113

wowa113
| 19:39 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj szczypiorizka a jednak Ci się nie przywidziało :). A co do tworu na Kwietniewskiego zawsze jak tamtędy przejeżdżam odnoszę wrażenie, że się to ustrojstwo na mnie zwali. Co do szklanego czegoś nie słyszałem, wiem, że ma być na terenie po kamienicy i podwórku strefa wypoczynku dla mieszkańców. Pożyjemy, zobaczymy co z tego wyjdzie.
szczypiorizka
| 18:28 środa, 11 stycznia 2023 | linkuj Tego "bazyliszka" czy też smoka widziałam dawno temu jadąc 820 (jeszcze o tej numeracji) jak nas kierowca pokierował dziwnymi objazdami bo korki były i się zastanawiałam czy mi się przywidziało xD
Co potwierdza fakt, że Bytom ma wiele ciekawego do zaoferowania.
Teraz czytałam że na ulicy Kwietniewskiego wyremontowali front jednej kamienicy. w sensie jedną ścianę, bo budynek nie istnieje... ale plany, aby tam szklane coś obok postawić to już mi się nie widzi
wowa113
| 14:41 sobota, 17 grudnia 2022 | linkuj mallutky jakoś szczególnie wyeksponowany to on nie jest i przy zwykłej przelotówce przez miasto łatwo przeoczyć (Piekarska 70 jakby co). A mural - no fajny, tylko nieco dziwnie wygląda przy tych odpadających tynkach i zamurowanych oknach.
mallutky
| 23:15 piątek, 16 grudnia 2022 | linkuj Tyle razy Piekarską przejeżdżałem rowerem i nigdy tego trupiego kamienia nie zauważyłem. fajny też ten mural z mozaiki
wowa113
| 21:23 sobota, 10 grudnia 2022 | linkuj Zgadzam się i pewnie jeszcze kilka fajnych maszkaronów by się w Bytomiu znalazło ale to raczej temat na piesze włóczęgi po mieście. A z tym krzyżem to tak nie do końca wiadomo czy to pokutny. Spojrzałem na fotki tego ze Stargardu, faktycznie imponujący.
Marecki
| 13:30 piątek, 9 grudnia 2022 | linkuj bazyliszki czy gargulce fajnie wyglądają na wszelkiego rodzaju budynkach.. Krzyż pokutny świetny, miałem okazję widzieć ogromny 3.8 metrowy w Stargardzie. Klimatyczne fotki.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iotaj